.

.

خرما مضافتی (Mazafati Date) میوه ای شناخته شده و پرطرفدار نه تنها در ایران و کشورهای مسلمان بلکه در سراسر جهان است. طعم دل چسب مضافتی و خواص شگفت انگیز آن موجب شده که کشورهای اروپایی و آمریکایی سال به سال استقبال بیشتری از این میوه ی بهشتی کنند.

شرکت بازرگانی آموت ایرانیان سال هاست که افتخار صادرات خرما مضافتی را به اقصی نقاط جهان کسب کرده است. علاوه بر هند، امارات، پاکستان، مالزی و ترکیه به عنوان مشتری های قدیمی شرکت آموت، طرفداران و خریداران مضافتی آموت در کشورهای روسیه، آلمان، کانادا، چین، هلند، سوئد، انگلیس، استرالیا و … نیز روز به روز بیشتر می شوند.

خوش طعم ترین خرمای مضافتی ایران محصول بم از شهرستان‌های استان کرمان است. سطح زیر کشت خرما مضافتی در شهرستان بم و حومه حدوداً 28 هزار هکتار بوده که البته 5 هزار هکتار آن نخلهای جوان غیر بارور می باشند و از این مقدار سالانه 120 هزار تن خرما مضافتی برداشت می شود.

خرما مضافتی علاوه بر بم در سایر مناطق ایران نظیر جیرفت و کهنوج در استان کرمان، سراوان و ایران شهر در استان سیستان و بلوچستان نیز کشت می شود. شرکت بازرگانی آموت ایرانیان محصول خود را از بهترین مزارع کشت خرما مضافتی در شهرستان بم تهیه و در سردخانه ی این شرکت در شهر ریگان انبار و سپس طبق آخرین استانداردهای جهانی بسته بندی و توزیع می کند.

خواص بی نظیر خرما مضافتی از عوامل اصلی افزایش مصرف کنندگان این محصول در سراسر جهان است. خرما مضافتی سرشار از ویتامین های A، B، C، E و مواد معدنی نظیر فسفر، کلسیم، آهن، ید و منیزیم است به همین علت انرژی بدن را افزایش و قدرت عضلانی را بهبود می بخشد.

فسفر و منیزیم بالای مضافتی موجب تقویت حافظه می شود. خرما مضافتی به عنوان داروی ضد افسردگی نیز شناخته می شود. مضافتی مملو از فیبر است و دارویی ضد سرطان به شمار می رود.

See also  معضل کمبود گوگرد در زمین های کشاورزی هندوستان

این میوه ی اعجاب آور موجب بهبود بیماری های قلبی، یبوست و کاهش خشونت طلبی می شود. خرما مضافتی نقش پررنگی در خون سازی دارد و میوه ی مناسب برای بیماران دیابتی و جایگزین قند مصنوعی است. توصیه می شود افرادی که رژیم دارند حتماً خرمای مضافتی را به جای قند به رژیم غذایی خود بیفزایند. این میوه توسط گیاهخواران نیز به شدت مصرف می شود.

شرکت بازرگانی آموت ایرانیان خرما مضافتی درجه یک، هرکدام به وزن 10 الی 13 گرم را از بهترین مزارع استان کرمان تهیه و از بندر عباس با کانتینرهای یخچالی 40 و 20 فوت بنا بر تناژ درخواستی مشتری به قاره های مختلف صادر می کند. خرما مضافتی آموت کم شیره و مناسب صادرات است زیرا احتمال آسیب خرمای پرشیره در روند طولانی صادرات بسیار است. بهترین دمای نگهداری خرما مضافتی 0 الی 5 درجه ی سانتیگراد است.

سردخانه ی مجهز شرکت آموت دمای مناسب برای حفظ کیفیت خرما را فراهم می آورد و تمامی مراحل انتقال خرما از سردخانه تا بندر عباس و سپس به کشور مقصد در کانتینرهای یخچالی انجام می شود. خرما مضافتی تا دو سال در دمای صفر درجه ی سردخانه ماندگاری دارد.

عموماً خرما مضافتی در کارتن های کوچک 550 الی 600 گرمی بسته بندی می شوند و در هر کارتن حدوداً 48 خرما قرار می گیرد. سپس هر 12 کارتن کوچک مضافتی در یک کارتن مادر به وزن 7 الی 7.2 کیلوگرم قرار می گیرند و کارتن مادر برای جلوگیری از آسیب های احتمالی شیرینگ می شود؛ اما با توجه به مشتری مداری شرکت آموت، قادر هستیم تا بسته بندی محصول را بنا بر سلیقه مشتری تغییر دهیم و در صورت تمایل خریدار، آرم و علامت تجاری مورد نظر را بر روی کارتن ها چاپ کنیم.

دپارتمان بسته بندی خرمای آموت قادر به انجام هرگونه طراحی بر روی بسته های خرما طبق سلیقه و نظر مشتری است.

dates supplier, dates wholesale, iran date, dried mango, organic dates, dried prunes, medjool dates wholesale, medjool dates uk, bulk dates, dried figs, dried dates, medjool dates, dried pears, ajwa dates, organic dates bulk, wholesale dates suppliers, fresh dates, date paste suppliers, chopped dates, where to buy dates, fsma compliance, medjool dates for sale, buy dates online, medjool dates bulk, california dates

× Call Us on WhatsApp